Lakkere trekkvogn
Aktivitet
De skal lakkere førarhuset til ein Volvo.
Kor mykje lakk treng de?
Starthjelp
Du må sjølv ta eigne val ved å bestemme avgrensingar og gjere antakingar. I nokre oppgåver må du også finne den informasjonen du treng for å kunne løyse oppgåva.
Lærarrettleiing
Kvifor arbeide med denne oppgåva?
På Matematikksenteret.no kan du lese kva modellering er og kvifor elevane bør arbeide med modellering.
Mogleg tilnærming
I arbeid med modelleringsoppgåver er det viktig å halde oppe ein balanse mellom rettleiing frå lærer og sjølvstendig arbeid for elevane.
Læraren må la elevane sjølv bestemme avgrensingar, gjere antakingar og finne den informasjonen dei treng for å kunne løyse oppgåva. Samtidig må læraren kunne gi hint eller stille spørsmål slik at elevane kjem vidare i modelleringsprosessen. På Matematikksenteret.no kan du lese meir om undervisning i modellering.
Mogleg støtte
La elevane få tid til å tenkje sjølv før du kjem med hint.
- Kva form har førarhuset?
- Kva delar skal ikkje lakkerast?
- Kor stor overflate dekkjer 1 L lakk?
- Kor mange lag med lakk trengst?
Mogleg utviding
- Alternativt lakkere tilhengjaren.
Ideen er henta frå Katja Maass "What are modelling competencies?" i ZDM 2006 Vol. 38 (2), 122.
Ressursen er utviklet av Matematikksenteret