Bortekamp

Stikkord: Modellering

Aktivitet

Laget ditt skal spele bortekamp.

Kor mange bilar treng de for å komme til kampen?

 

Starthjelp

Du må sjølv ta eigne val ved å bestemme avgrensingar og gjere antakingar. I nokre oppgåver må du også finne den informasjonen du treng for å kunne løyse oppgåva.

Lærarrettleiing

Kvifor arbeide med denne oppgåva?

På Matematikksenteret.no kan du lese kva modellering er og kvifor elevane bør arbeide med modellering

Mogleg tilnærming

I arbeid med modelleringsoppgåver er det viktig å halde oppe ein balanse mellom rettleiing frå lærer og sjølvstendig arbeid for elevane.

Læraren må la elevane sjølv bestemme avgrensingar, gjere antakingar og finne den informasjonen dei treng for å kunne løyse oppgåva. Samtidig må læraren kunne gi hint eller stille spørsmål slik at elevane kjem vidare i modelleringsprosessen. På Matematikksenteret.no kan du lese meir om undervisning i modellering.

Mogleg støtte

La elevane få tid til å tenkje sjølv før du kjem med hint.

  • Kor mange skal vere med?
  • Kven skal vere med? Spelarar/trenarar/foreldre/søsken?
  • Kor mange kan sitje på i kvar bil?

Mogleg utviding

De skal reise saman med laget i aldersklassen over eller under. Utvidinga gir moglegheiter for å arbeide med større tal og ukjend informasjon om bilstorleikar og kor mange foreldre/søsken som er med.

Ressursen er utviklet av Matematikksenteret

8