Befolkninga i Noreg
Aktivitet
Tabellen viser befolkninga i Noreg den 1. januar i åra 2000 til 2023
År | Befolkning | År | Befolkning | År | Befolkning |
---|---|---|---|---|---|
2000 | 4 478 497 | 2008 | 4 737 171 | 2016 | 5 213 985 |
2001 | 4 503 436 | 2009 | 4 799 252 | 2017 | 5 258 317 |
2002 | 4 524 066 | 2010 | 4 858 199 | 2018 | 5 295 619 |
2003 | 4 552 252 | 2011 | 4 920 305 | 2019 | 5 328 212 |
2004 | 4 577 457 | 2012 | 4 985 870 | 2020 | 5 367 580 |
2005 | 4 606 363 | 2013 | 5 051 275 | 2021 | 5 391 369 |
2006 | 4 640 219 | 2014 | 5 109 056 | 2022 | 5 425 270 |
2007 | 4 681 134 | 2015 | 5 165 802 | 2023 | 5 488 984 |
Kor stor vil befolkninga i Noreg vere i 2040?
Starthjelp
Du må sjølv ta eigne val ved å bestemme avgrensingar og gjere antakingar. I nokre oppgåver må du også finne den informasjonen du treng for å kunne løyse oppgåva.
Lærarrettleiing
Kvifor arbeide med denne oppgåva?
På Matematikksenteret.no kan du lese kva modellering er og kvifor elevane bør arbeide med modellering.
Mogleg tilnærming
I arbeid med modelleringsoppgåver er det viktig å halde oppe ein balanse mellom rettleiing frå lærer og sjølvstendig arbeid for elevane.
Læraren må la elevane sjølv bestemme avgrensingar, gjere antakingar og finne den informasjonen dei treng for å kunne løyse oppgåva. Samtidig må læraren kunne gi hint eller stille spørsmål slik at elevane kjem vidare i modelleringsprosessen. På Matematikksenteret.no kan du lese meir om undervisning i modellering.
Mogleg støtte
La elevane få tid til å tenkje sjølv før du kjem med hint.
- Korleis har befolkninga utvikla seg?
- Kva påverkar Noregs befolkningsvekst?
- Korleis forventar de at befolkningsveksten vil bli framover?
Ressursen er utviklet av Matematikksenteret