Skjermtid
Aktivitet
På Helsedirektoratet.no står følgjande:
"Barn og unge 6–17 år bør begrense tiden i ro, særlig passiv skjermtid på fritiden."
Les meir på Helsedirektoratet sin nettside.
Lag ein vekeplan for deg sjølv som viser kor mykje tid du skal bruke på å vere i rørsle og kor mykje passiv skjermtid du kan ha.
Starthjelp
Du må sjølv ta eigne val ved å bestemme avgrensingar og gjere antakingar. I nokre oppgåver må du også finne den informasjonen du treng for å kunne løyse oppgåva.
Lærarrettleiing
Kvifor arbeide med denne oppgåva?
På Matematikksenteret.no kan du lese kva modellering er og kvifor elevane bør arbeide med modellering.
Mogleg tilnærming
I arbeid med modelleringsoppgåver er det viktig å halde oppe ein balanse mellom rettleiing frå lærer og sjølvstendig arbeid for elevane.
Læraren må la elevane sjølv bestemme avgrensingar, gjere antakingar og finne den informasjonen dei treng for å kunne løyse oppgåva. Samtidig må læraren kunne gi hint eller stille spørsmål slik at elevane kjem vidare i modelleringsprosessen. På Matematikksenteret.no kan du lese meir om undervisning i modellering.
Mogleg støtte
La elevane få tid til å tenkje sjølv før du kjem med hint.
-
Kva betyr passiv skjermtid?
-
Kva slags aktivitetar bruker du for å halde deg i rørsle?
-
Kor mykje bør du vere i fysisk aktivitet kvar dag?
Ressursen er utviklet av Matematikksenteret